Friday, March 4, 2011

Sandakan Here I Come !!!

Ceh macam excited jer tajuk padahal dalam hati takut..YELAH tempat orang , tempat baru, jauh pulak tu, saudara mara pulak tak ada. Lepas tu duk fikir kat mana lah lokasi sekolah tu, pedalaman ke? kemudahan macamana? persekitaran setempat????

Sebelum tu, aku dengan pak sedara aku (Acu) yang duk kat rawang hantar aku kat airport. Pada malamnya tu sebelum bertolak  ke KLIA, stay dlu kat rumah pak sedara aku (Acik n family) kat Shah Alam. Pukul 4 pagi tu aku bertolak dari SA tu.huhu baru siap repacking barang dalam beg troli yang 28'' tu yang berat kul 1.30 pagi hehehe sambil bawa bekal makanan untuk dimakan.

Dalam 20 minit je dah sampai airport..member pun ada yang dah sampai. Tunggu jelah kaunter L16&17 buka untuk check in kul 6 sebab tiket kul 8.10 pagi. 

Dipendekkan cerita lagi, ni dah siap check in,borak2 dengan pak sedara kawan2 baru& lama ambil tiket, timbang beg yang berat 28kg dan nak berlepas dah. Selamat tinggal semenanjung..
Penulis dan pak sedara

No comments:

Post a Comment