Thursday, March 3, 2011

Bermulanya seorang perantau (Episod pengenalan)

Hahaha aku pun tak pasti kat mana aku ditempatkan di Sabah cuma yang tau hanya daerah Sandakan. Itu pun ada member yang bagitau mula-mula. Ermm tapi yang paling sedih sebab tak dapat satu NEGERI dengan orang yang terSAYANG. tik3 dia dapat SARAWAK. Tuhan saja tahu situasi pada masa tu..huhuhu

Bila pegawai dari Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) telefon untuk tiket free penerbangan, dia pun bagitau sandakan tempat yang aku dapat. aku pun ada tanya sekolah mana yang aku dapat, manalah tau kan..tanya je pun.dia pun tak tau..hahaha


Aduhh..!!!! bila dapat tau tiket aku dapat 8 Feb 2011 dan Si Dia pulak 7..dia ke KUCHING dan aku lak SANDAKAN. Jadinya aku kena bai-bai Si Dia dlu la.

ni tiket yang dapat tu..

No comments:

Post a Comment