Monday, March 14, 2011

ARRGHHHHH..GERAMNYERRR !!!!!!!!

Perasaan nak balik semenanjung berkobar-kobar ni..hehehe nak jumpa family..orang terSAYANG pun sedang menanti kat KLIA..aku sampai airport lebih kurang pukul 6.00 petang..hujan memang lebat dari pagi sampai petang..risau gak ni..tapi tak per nak balik punya pasal..SEMANGAT3..
Lepas check in duduk la tunggu kat aiport tu, flight pun tak lama dah kul 6.50 ptg..soo duduk la tangkap gambar kat situ-sini..

sesi pengecaman

introduce to you friend's from Sandakan

Airport Sandakan
-
-

bila dah masuk balai berlepas ni excited giler...............tp.........bertukar jadi GERAAAAAAMMMMMMMMM!!!!!!!!!! bila pukul 7.15 malam belum berlepas lagi..hanya untuk Kota Kinabalu dlu yang depart kul 7.10 malam..ARRRRRGHHHHH !!!!.duduk la aku tunggu dgn orang yang naik flight sama-sama..crowded kat tempat berlepas tu.

tunggu dengan penuh pengharapan
Pukul 8.50 malam baru umum nak berlepas huhuhuh...
Bila dalam flight terus tidur dan xsampai 1 jam aku bangun sebab pilot umum nak mendarat..cepat betul sampai KLIA...tp.....
KKIA( Kota Kinabalu International Airport)..iskh3 ape kes pulak niH !!!!
geramnye...bukan ape aku kesian kat MY DEAR yang dah sampai kat KLIA ketika aku kat KKIA..lepas je mendarat aku terus ON HANDPHONE bagitau situasi semasa..Alhamdulillah Si Dia tetap setia menunggu kepulangan dan menyambutku..
-
-

soooo sampailah aku kat KLIA pada pukul 12.05 tengahari tengahmalam..
AKHIRNYA dapat jumpa yang terSAYANG yang sanggup menunggu samapai lewat malam..dia pun dari Kuching tapi dah sampai awal pada jam 8.30 malam..
SYUKUR YA ALLAH...thanks my DEAR

2 comments:

  1. InsyaAllah, selagi ada kemampuan, syg sanggup tunggu sampai bila-bila, tapi cepat-cepatlah kahwin ye... Hehehe.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah,..
    lpeas khwin tunggu x? =>

    ReplyDelete