Wednesday, November 9, 2011

Once Upon A tiME in KUchinG

AS SALAM SEMUA dan selamat sejahtera..jumpa lagi ek kita stelah lama dop update nih..tak tau lah malas ke? sibuk ke? teruja ke?? xder mood ke? Tuhan saja yang tau..
anyway salam Aidiladha kepada semua yang beragama Islam..jadi time ni aku beraya di KUCHING,SARAWAK dengan yang TERsayang..

SO antara yang sempat aku snap2 di Kuching
 Kuching International Airport

posing jap..hehe

sarapan pagi kat warung Pak Amit

nasi lemak


solat aidiladha kat sini

tumpang lalu





tempat letak selipar@kasut


my sweatheart...


dari dlu skrg kereta ni berjasa

give me 5

selamat datang ke Kuching

teka ape tu?

ada tol kat Kuching ni

tak sangka jumpa Classmate IPGKDRI(kwn kpd kwn pun ada dlm ni)

ni Pasar Satok..famos ikan terubuk masin tu..

bukan yg atas tapi kat bawah tu hadiah
 untuk pertukaran hadiah SK Mawar
selalu naik ni dari KK-Sandakan

mau pulang sudah..bai bai

3 comments:

  1. abg, nanti datang lagi tau... kita beli satu kapal terbang peribadi, boleh abg datang hari-hari.. hehehe

    ReplyDelete