Wednesday, June 1, 2011

sTay @SHAH ALAM 3 hari 2 malam

 Selama 2 hari aku stay kat sini ada misi yang perlu diselesaikan..nak tau apa dia???meh tengok gambar2..aku rasa korang tau gak kot
senyum jer..hehehe

yer tau dah yang tu jadi pilihan hati
pilih satu jer tau...

makan dulu..penat cari barang

Jalan Tunku Abdul Rahman @jalan TAR
Jalan Masjid India




kat rumah bakal mertua..majlis kesyukuran

melawat adik aku praktikal kat HTAR, Kelang
Hospital Tengku Ampuan Rahimah
aku ngan adik aku

kesian..lapar yer..huhuhu
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 Ni hari last kat Shah Alam sebelum bertolak balik ke Kota Bharu
nak balik dah..kat SKYPARK SUBANG









cantiknya ciptaan ALLAH
kunyah2 dulu
dah sampai,sungai Kelantan tu
terima kasih
so agak2 korang aku cari baring untuk ape???hehehe banyak lagi gambar nak tunjuk semasa cari barang,tapi kalau tunjuk tak suprise...tapi kalau nak tengok gak kitaorang bli ape,boleh la klik hehehe

2 comments:

  1. Thanks sebab teman syg pergi shopping... dan keluarkan duit untuk syg... nanti kita pergi lagi ye... hehehe.. ^_^

    ReplyDelete
  2. thanks for you too..jom p lagi

    ReplyDelete