Saturday, May 7, 2011

sambungan...Jalan2 Bandar Kota Kinabalu

Stay kat Kampung Air di KK ni memang famouslah..maybe sebab banyak hotel murah dan selesa mengikut kemampuan..yang mahal pun ada..actually dari Kg. Air ni memang dekat kalau nak g shopping complex dan pasar malam.Kedai makan pun ada, KFC,mamak etc...Cakap banyak pun x habis kalau aku karang ni..pe2pun aku show kat korang tempat yang aku g stakat ni..
KK PLAZA tempat first aku pergi

menjalankan misi



aik??lum masuk token lagi kan???hehehe


wow kat luar pun leather



hati-hati todak kat belakang



pasar malam kat Kg. Air



tengok dah terlanggar divider dah..

hantar orang nak balik Kuching kat Terminal 1(KKIA)
aku lak kat Terminal 2 (Tanjung Aru)..igtkan 1 airport
kupon nak balik Sandakan dah

jumpa lagi...

2 comments:

  1. Waa... nak pergi lagi...!! Tak puas jalan2 kat K.K... Best2... Terima kasih meluangkan masa utk syg.. =)

    ReplyDelete
  2. for u my dear..hehehe
    kita g lagi tau

    ReplyDelete